vrijdag 18 februari 2011

Deze week deed ik....

In de trant van "deze week zag ik" van o.a. Ingthings gaat dit blogje over

"Deze week deed ik"


   Maar weer eens een leuke haarfrutsel maken voor mijn dochter. Gelukkig wil ze die nog in.....
Een cadeautje maken voor een puber die alles al heeft ..... ;)
























Een knuffeltje maken van lekker poezelig garen van Zeeman (!) Het heeft een glittertje en ik wilde het eens proberen. Het resultaat is erg knuffelig geworden; je kunt niet zien dat het gehaakt is. Het haken zelf is wel een beetje lastig, want je ziet niet waar je insteekt... (maar ja, een beetje uit de losse pols werkt bij mij altijd hahaha) Voor wie geïnteresseerd is wil ik het basispatroon wel eens op mijn blog zetten.




Cakejes versieren met dochterlief

en tussendoor.......


...had ik ook nog tijd om even lekker buiten in het zonnetje te zitten! Heerlijk, die eerste zonnestralen, hoewel het na een half uurtje toch wel wat frisjes werd.
Omdat het toch laagseizoen is voor ons bedrijf had ik mezelf op een dagje vrij getrakteerd. Lekker tijd voor mezelf.....dat heeft iedereen toch nodig af en toe?
Ik heb trouwens niet te klagen, want we gaan zondag en maandag lekker "wellnessen". Even er tussenuit met z'n tweetjes zonder kids, in het kader van een verlate Valentijn.

Prettig weekend allemaal!
Karin

3 opmerkingen:

  1. Een "vruchtbare" week kan ik wel zeggen, je hebt leuke dingen gedaan. Mooi die speldjes in zo'n mooie bos haar. Geniet van je weekend !!
    groet, Truus

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk al die freubels!! En heerlijk dat stoeltje in de zon. Hier gelukkig vandaag ook weer stralend weer. Hadden we wel nodig na 4 dagen regen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, wat een produktieve week had jij! Wat voelt dat voldaan, hè? En dan als toetje 2 dagen wellness, heerlijk! Geniet ervan. Enne, Zweden is voor dwarse pubers ook leuk, kunnen ze zich lekker uitleven op de quad, mountainbike, elandenjacht, berenspotten, enz enz.. Groetjes, Anneke

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin 4

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...