maandag 14 februari 2011

Blogger Award

Hé dat is leuk! Ik krijg van Katrijn van het Thuisproject de Stylish Blogger Award uitgereikt!

En nu? Gewoon 7 dingen over jezelf vertellen en de award doorgeven aan maximaal 15 andere bloggers.
Gewoon dus... Ik heb een hele tijd lopen denken wat ik nou over mezelf kan (en wil) vertellen.  Laat ik maar beginnen:





 









 1. Ik houd van vintage. Nou is het niet zo dat mijn hele huis er vol mee staat, maar deze kopjes bijvoorbeeld vind ik echt prachtig. En in de keuken hebben we oranje vintage stoelen en lentegroene muren. Erg seventies. Ik heb een kastje vol met lieve, ontroerende spulletjes uit mijn verleden. Af en toe zet ik ze ergens neer om er telkens met een glimlach naar te kijken.





2. Vroeger op school had ik een hekel aan handwerken. Ik vond het bijzonder oneerlijk dat de jongens lekker mochten timmeren en figuurzagen en dat wij meisjes moesten breien, borduren en haken. Mijn handwerkjes waren altijd nogal smoezelig (van de kleffe handjes)
Later is het helemaal goed gekomen. Mijn moeder heeft me het verder geleerd en toen vond ik het wel leuk! Truien breien, kleren vermaken (pimpen zouden we nu zeggen), mutsen haken: dat was beter dan die suffe borduurwerkjes van school!





3. Ik woon al jaren op het Friese platteland, maar ik mis de bossen van Drenthe, en dat gezellig, kneuterige..Of ben ik gewoon sentimenteel aan het worden? Ik ben in de vakanties graag een paar dagen op een camping in Drenthe (dan kan ik er weer even tegen)










4. Ik houd van lachende toetjes

5.Ik houd van lekker eten en drinken en heb een haat/liefde verhouding met de weegschaal. Met de lente en zomer in het vooruitzicht probeer ik er weer wat op te letten wat ik eet, dus de wijn (en knabbel erbij) heb ik maar even verbannen naar het weekend.








6. In een "vorig leven" was ik kredietanalist bij een bank. Ik ben nog alle dagen blij dat ik daar zes jaar geleden mee gestopt ben. Sindsdien hebben we een eigen bedrijf in de watersport (tja, Friesland hè?)

7. Ik heb een hekel aan huishoudelijk werk en blog veel liever....
Zelf blog ik nog maar een kleine maand, maar het begint toch wel op een verslaving te lijken. Zoveel leuke mensen met zulke goeie, grappige, lieve, inspirerende ideeën of gedachten!

Zo, dat zijn er 7. Ik hoop dat je het leuk vond om te lezen.
Ik wil graag de volgende bloggers nomineren voor de Stylish Blogger Award:


Petra van Noflik Nifelje
Anneke van Annekids
Truus van Fansels
Makkie (hoewel ik me kan voorstellen dat ze niet zoveel tijd heeft, na haar reis)
Monique van Monique's place

Allemaal leuke sites die ik graag lees, neem ook eens een kijkje!
Ik ben erg benieuwd naar hun 7 persoonlijke zaken.

(En genomineerden: als jullie al eens eerder genomineerd zijn, hoor ik het wel.Ik heb op jullie sites niets kunnen vinden, maar ja...)




Reageren? Leuk!

7 opmerkingen:

  1. Bedankt voor je nominatie!! Wat een eer! Ik zal maar vast hard na gaan denken wat ik kan vertellen over mezelf, wat voor jullie als lezers dan ook nog eens interessant is!
    *noflike*nachtrust gewenst
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Karin, hartelijk dank voor de Award. Natuurlijk een hele eer. Als je het niet erg vindt ga ik hem niet op mijn blog plaatsen omdat ik al 3 keer eerder een award heb gekregen en je op die manier aan de gang kan blijven. Er zijn zo veel leuke blogs maar die zijn ook allemaal al aan de beurt geweest. Dus nogmaals, een hele eer maar ik laat het aan mij voorbij gaan. Ik hoop dat je dat begrijpt.
    Groetjes en fijne dag, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geen enkel probleem Monique.
    Fijne dag!
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oeps sorry Katrien uuh Katrijn ;) Ik heb het snel aangepast!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je Award, Karin! En enorm bedankt dat je de Award onder andere aan mij hebt doorgegeven! Ook bedankt voor de kramp in m'n kaken van het onophoudelijk grijnzen sinds gisteren èn voor de slapeloze nacht: wat zal ik eens gaan schrijven..? Inmiddels heb ik mijn 7 persoonlijke zaken geblogd.. Ik heb me de hele dag feestelijk gevoeld en vind het enorm leuk om zo'n waardering te mogen krijgen!
    Groetjes,
    Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met je award! :-)
    Hartelijke groet,
    Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hee Karin,
    wat erg! Ik wilde de mensen trekken voor de wokshop kom ik je berichtje weer tegen. Echt stom dat ik niet heb gereageerd, het is echt langs me heen gegaan. Wat lief dat je me een award wilde geven! Je hebt inmiddels al van mijn blog kunnen lezen dat ik heb besloten niet aan awards te doen maar ik vind het vervelend dat ik het je niet persoonlijk heb gezegd. Ik hoop dat ik het nog een beetje goed kan maken op deze manier? Superbedankt dat je mijn blog waardeert!
    Hartelijks,
    Makkie

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin 4

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...