woensdag 19 oktober 2011

Vloerkleed

Op mijn Pinterestboard staat al een hele tijd dit mooie vloerkleed:


Met dikke wol ben ik ook bezig geweest met het haken van zo'n vloerkleed. Zo lekker warm voor de bank langs....
Gewoon zeskanten haken en aan de achterkant onzichtbaar aan elkaar haken. Heel gemakkelijk om te doen.
Het resultaat:
 Eigenlijk moet er nog een rij voor langs.
 Maar ik heb niet zo'n zin meer
 Want hoewel dit echt wel mijn kleuren zijn, snak ik de laatste tijd toch naar wat meer spetterends....



25 opmerkingen:

  1. Wow, dat ziet er mooi uit. Zeer comfortabel om daar je voetjes op te zetten ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wowwww ik vind de kleuren prachtig .....!!!

    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi geworden! Wel veel werk lijkt me, kan me voorstellen dat je er niet nog een rij aan vast wilt maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi Karin, heerlijk voor de voetjes ....
    Zijn prachtige kleuren vind ik.
    Er kan i.d.d voor de verhouding van het kleed nog best een rij aan, maar ik snap dat het een hele klus is. 't Is zo ook goed hoor!

    Groetjes, Truus.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Woooow wat is het super gaaf!Maag ik vraagen wat voor wol je hebt gekocht?

    groetjes Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. herverdelen en er enkele in een roze of fushia tint toevoegen ?? zou bij je kussens passen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, mooie kleuren, prachtig kleed! En wat een werk lijkt me!
    Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh, dit is leuk...! Heb je er nog anti slip o.i.d. onder gezet?
    Ik zou de kleuren zo houden, vind het niet saai, maar de kleuren moeten er bij zo'n kleedje ook niet uitknallen. Ik zou de factor kleur ergens anders aanbrengen als je daar behoefte aan hebt.
    Je kussens zijn ook heel leuk en fleurig!

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  9. oh wat een prachtige kleuren !!!
    Geen knalkleuren ervoor in de plaats hoor, dit is prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi gedaan! Knap werk hoor. Dit kan ik niet!

    Groetjes Roelina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Héél erg mooi ! Met een rijtje meer zou het inderdaad nog mooier zijn, maar dit zijn echt prachtkleuren, gewoon nog even doordoen ! Echt prachtig origineel !

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leeeeeeuk !

    Je kan dat hebben he... vol moed met iets beginnen en dan halverwege eigelijk geen zin meer hebben om verder te doen ;-) maar hiet ziet er zo ook geweldig uit, die extra rij is niet echt noodzakelijk.

    Ik hou ook wel van de kleuren, heel rustgevend.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. @Conny
    De wol heb ik overal vandaan gehaald, als het maar lekker dik was (geschikt voor minstens naald 9 en sommige draden heb ik dubbel gehaakt)
    Gehaakt met nr.12. Schoot lekker op, dus dat vele werk viel wel mee hoor....

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wow, wat een mooi kleed! Ik zou er zelf ook wel aan willen beginnen, bij ons vallen de gaten erin!Eerst maar eens de andere projectjes....
    fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig zeg !!!!Wat is dit een mooi kleed.En de kleuren heel subliem.
    Ik heb mij als nieuwe volger aangemeld en hoop dat je ok eens bij mij langs komt.....Je bent meer als welkom.
    Een warme groet Elly.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heerlijk warm vloerkleed! Bedankt voor de tip van De Gulle Aarde!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wow, wat mooi! Ook al met zeshoeken aan het haken zo te zien :) Hoelang ben je er mee bezig geweest?
    Groetjes, Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  18. @ Iris; niet zo lang hoor. Het haken van de zeshoeken was het werk niet. Het haakt lekker weg. Met die dikke wol een halfuurtje per stuk...
    Maar het rangschikken en aan elkaar haken nam wel wat meer tijd...

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Moooi en lekker warm aan de voetjes
    noflik weekend!
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat goed dat jij de adventkalender al af hebt! Heb je hem ook al verstuurd? Ben heel benieuwd straks wat er allemaal in zit!
    Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuk idee om te maken, de kleuren passen ook super bij elkaar!

    Liefs,
    Hanneke maakt

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Gaaf!!! Heb een plaid van Ikea overn de bank in een beetje dezelfde kleurencombi, dit kleed zou er heel leuk bij staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. prachtig tapijt!
    met welke steek heb je dat gemaakt?
    (ik begin nog maar net te haken en ik ken nog niet al de steken)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Beste Merle,

    ik zou heel graag een vloerkleed maken zoals deze van jou met de rozetten. Geef jij je recept vrij?
    Groeten,
    Tanya uit Belgie

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin 4

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...