vrijdag 23 september 2011

Tsjaaa......wat zal ik er mee doen?

Heb je dat ook wel eens dat je iets met veel enthousiasme maakt en dan, als het klaar is, niet weet wat je er eigenlijk mee moet?

Ik had een erg mooi patroon gezien van een omslagdoek bij Garnstudio. Ik had lekkere dikke wol en een grote haaknaald....het patroon werkte erg vlot. Ook al omdat je direct de vierkanten aan elkaar haakt, dus minder afwerking achteraf. Nadeel daarvan is dan weer dat je het niet zo gemakkelijk weer uit elkaar kan halen....

Ik wilde er een rechthoekige stola van maken om  's avonds op de bank lekker om te kunnen slaan.
Na een kleine week was het af.

En nu? Tja...ik weet eigenlijk niet of ik het wel leuk vind als stola en ik weet eigenlijk niet of ik hem wel op de (leuning van de) bank wil leggen. Ik vind hem toch wel vrij druk en als stola is ie toch wel vrij "open".
 

Wat vinden jullie? Heeft iemand nog tips wat ik er verder mee kan doen? 
Ik kan hem natuurlijk altijd nog weggeven....


Karin

10 opmerkingen:

  1. Best druk inderdaad en ook niet lekker warm voor koude dagen. Ik zou ook niet weten wat ik ermee zou doen. Misschien kan je em te ruil aanbieden? Of voor de kat ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Misschien kan je een fleece zoeken in het wit, rood of zwart, en deze er opnaaien? Dan heb je toch nog steeds een lekkere omslag voor in de zetel?

    Te mooi om zomaar te laten liggen, toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kun je er niet een effen stofje achter naaien? Dan kun je hem wel lekker omslaan? Jammer als je er niks mee doet, het is juist zo leuk! Als je een mooi stofje uitkiest kun je hem ook nog zo vouwen dat je het gehaakte maar voor een deel, of helemaal niet ziet.
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Of je hangt het aan de muur, als een schilderij. Hij is inderdaad te mooi om er niets mee te doen.....

    Groetjes,
    Andina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kan er inderdaad een stofje achter naaien en misschien een kussenhoes van maken?

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een effen stofje achter naaien en er een vrolijke tas van maken?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik dacht ook aan een stofje erachter en er dan een tas van maken. Wel toevallig: ik ben ook een omslagdoek van garnstudio aan het haken met bijna hetzelfde patroontje.

    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi, heel mooi....als je niet wat je er mee moet doen ..ik hou me aanbevolen....
    Maar ik vind hem mooi als kussenhoes of als tas met een stofje er achter

    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin 4

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...