woensdag 7 september 2011

Omslagdoek



Oké, als de zomer dan toch niet wil komen, dan bereid ik me maar voor op de herfst en winter dacht ik. Dus aan de slag met een omslagdoek. Lekker voor 's avonds op de bank.


Bij Garnstudio vond ik het makkelijkste patroon ever...(links)
Ik had nog heel wat wol, maar moest gaande weg toch nog wat bijkopen. De zwarte wol had ik al bij Zeeman gekocht en daar hadden ze nu ook weer nieuwe soorten, die ik gelijk maar even moest proberen. Al met al is het een beetje een proeflap geworden van allerlei soorten wol. Ik denk dat ik ook nog maar dit patroon (rechts) van Garnstudio ga proberen. Het is weer haak-weer!

In de tussentijd kleurt deze omslagdoek toch mooi bij poes Nora! 

Karin

2 opmerkingen:

  1. Prachtige omslagdoek wordt het ...ik heb ook al sjaals gehaakt afgelopen weken ...zeker met dit weer..die van jou ziet er erg mooi uit met die kleurtjes....

    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin 4

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...