maandag 4 april 2011

Alweer een tas(je)

Op het blog van Monique zagen we (dochter Renske van 7 en ik) een leuk tasje.
Haar eerste reactie was: zo een wil ik ook! Nou ja, dan maar aan de slag natuurlijk.
Gelukkig weer wat te haken :)

Renske mocht de kleurtjes uitzoeken . Het werden er maar liefst zes. Het moest een beetje met streepjes en met stippen worden (?!)


Ik heb er vrolijk op los gehaakt en hier is het resultaat.









Een paar bloemetjes op de achterkant en de naden afgewerkt met een wit sierrandje

 

Voor de stevigheid maakte ik er nog een voering in.

Het tasje is gelukkig goedgekeurd, want zondag vroeg ze al of het dinsdag klaar kon zijn, want dan kan het mee naar de "overblijf" :)
pfff, gelukt!

Karin

Voor meer gehaakte tasjes en een werkbeschrijving klik je hier voor een blauw/groene en hier voor een paars/zwarte



Met dit weer is buiten zitten haken heerlijk, maar er moet ook nog zoveel in de tuin gebeuren, dus de zelfmaakactiviteiten zullen even op een laag pitje komen te staan  de komende tijd.....

15 opmerkingen:

  1. Superleuk zeg! heel erg vrolijk zo :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Whow, wat een leuk gehaakt tasje!!
    Mooie kleurtjes ook en mooi gemaakt!

    Groetjes Geriene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooooh, die is mooi geworden!
    En wat je zegt, er moet zoveel in de tuin gebeuren, zo vergaat het mij ook, ben op handwerk gebied momenteel iets minder actief, nah ja, je kunt maar één ding tegelijk toch?
    groetjes, Truus

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, wat een leuk tasje,daar zal Rense zeker blij mee zijn ....

    Groetjes
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi!! Kan me voorstellen dat Renske er blij mee is! Morgen kan ze lekker showen bij de overblijf ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lief tasje! En volgens mij leuk om te maken. Je dochter kan er echt mee gaan pronken hoor.
    Groetjes,
    Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo als ik al zei, die dochter van jou heeft smaak ;-)
    Het is een heel leuk tasje geworden en nu is dochterlief ook weer blij. Wat wil je nog meer.

    Groejtes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die is leuk! Ik denk dat als mijn dochter dit ziet, ik ook aan het werk moet (misschien hoop ik dat ook wel ;-) Veel plezier in de tuin, in deze tijd van het jaar heb je er wel veel voldoening van, enneh, na gedane arbeid is het zoet....haken?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik had deze nog niet eens gezien Karin. Wat een goed geslaagd exemplaar weer!

    Zeg....zou je zelf geen tassenwinkel beginnen?

    Groetjes, Mandyh

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin 4

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...