woensdag 8 juni 2011

Wat geeft jou plezier?

Dat is de vraag op het blog van Kleurrijk Aquarellen.
Tsjaaa, daar moest ik toch even over nadenken. Het gaat dan om het plezier op creatief gebied....

Moeilijk om zo te zeggen, want ik houd van zoveel dingen. Het gaat bij mij denk ik om het maken van iets, het creëren van niets tot iets, zeg maar. En dat kan in verschillende vormen zijn.

Ik ben jaren bezig geweest met beeldhouwen en boetseren.



















En afgelopen winter heb ik bijna alles aan elkaar gehaakt ;)



















 



En kringloopspullen gepimpt
(het sneupen naar mooie spulletjes geeft mij ook veel plezier)















Ook begon ik met het naaien van verschillende dingen, zoals tassen en rokjes.



















Toen kwam het naaien van vilt erbij en nu ben ik weer met kralen in de weer.


















En tussendoor ben ik bezig met het maken van fotocollages als moodboard.
(zo wil ik onze woonkamer...)

(met dank aan o.a. Ingthings voor haar inspirerende foto's)


Het leukste vind ik het om te werken zonder patroon, maar met alleen wat aanwijzingen en een idee. Het kost dan telkens wel wat denkwerk en uitproberen, maar dat geeft mij dus voldoening en PLEZIER!

Wat geeft jouw plezier?
Kijk vooral ook eens op het mooie blog van Kleurrijk Aquarellen, want zij maakt mooie dingen....!

Karin


4 opmerkingen:

  1. ik ga daar toch ook eens over nadenken ....


    Ik heb trouwens een verrassing voor je op mijn blog : http://mooisvanme.blogspot.com/2011/06/gelauwerd.html

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Enne...daar genieten wij heel graag van mee! Altijd leuk om bij je op bezoek te komen en te ontdekken wat je nu weer gemaakt of gedaan hebt!
    *noflike* dag!
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat gepimpt bankje uit de kringloopwinkel is echt zeer mooi!

    Misschien maakt het je ook gelukkig om te weten dat je werk me inspireert?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het maken van 'iets' geeft altijd plezier!
    Maakt voor mij ook niet uit wat...haken, naaien, muziek..
    Bedankt voor je leuke tip van het jurkje!
    Groetjes Geriene

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin 4

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...