maandag 13 juni 2011

Magische grenzen (drie weggevertjes)

Hé dat is leuk! Ik kom terug van een weekendje kamperen met mijn hele familie (24 personen) en zie dat mijn blog niet één, maar zelfs twee magische grenzen heeft overschreden.
Ik heb 100 volgers en maar liefst (meer dan) 10.000 pageviews!
Dat vraagt om een weggevertje. Het leek me leuk om drie zelfmaakpakketjes van mijn armbandjes weg te geven.


Als je mee wilt doen zou ik het leuk vinden als je volger bent of wordt.
Vervolgens geef je hieronder aan welke kleur je graag zou willen. Over twee weken, dus op 27 juni trek ik drie winnaars.


Ik vind het heel erg fijn dat zoveel mensen  mijn freubels en ideetjes waarderen!
En van al jullie commentaar word ik altijd ontzettend blij, dus dat verdient een cadeautje.

Karin

38 opmerkingen:

  1. Leuk familieweekend gehad?
    't Is ook altijd leuk om je blog te lezen en inspiratie op te doen. Helaas had ik niet genoeg kralen om een armband te maken, dus ik doe graag mee en je weet, ik ben gek op paars!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met deze 2 mijlpalen en omdat ik 1 van de 100 volgers ben en me ook 'schuldig' heb gemaakt aan een aantal van de pageviews, vind ik dat ik wel kans mag maken op een paars zelfmaakpakketje :-)

    Ik zal ook een link op m'n blog plaatsen.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gefeliciteerd met je twee mijlpalen en ik doe heel graag mee met je give away. Mijn dochter van tien is helemaal in love met je armbandjes en heeft zich heilig voorgenomen er eentje voor zichzelf te maken. Dus ik ding graag mee naar de mogelijkheid om er een pakketje voor te winnen. Mijn dochter is een mooie donkere Afrikaanse schone (als moeder mag je natuurlijk opscheppen!) en ik ga dan ook voor het mooie aqua pakketje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Volgens mij heb ik hier nog nooit gereageerd, maar sinds kort ben ik wel een volger van je blog. Ik vond de pakketjes al heel leuk toen ze hier voor het eerst voorbijkwamen, dus wil ik zeker mijn kans wagen op een pakketje. Nu de kleur nog, pff....
    Ik ga voor paars, dat past heel goed bij mijn nieuwste kleedje (dat ik dringend eens moet bloggen).

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk, ik doe ook graag mee! Ben sinds kort een volger van je blog, je maakt leuke creaties, inspirerend. Ik ga voor het paarse armbandje, dat is m'n lievelingskleur.
    Groetjes,
    Andina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele dikke proficiat !!! En ik doe heel graag mee aan de give away ....ik vind alle 3 kleuren mooi, dus ik heb geen voorkeur !!!!

    Liefs
    marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke armbandjes. Ik doe graag mee!
    En over die pageviews..ik wil je niet ontmoedigen maar blogger doet een beetje raar. Mijn pageviews rijzen ook de pan uit en dat kan nooit kloppen volgens mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Via via kwam ik op je blog terecht. Je maakt leuke dingen en vooral het armbandje haken zou ik zelf wel eens willen proberen. (zoals zoveel dingen...) Je hebt er een nieuwe volger bij!
    Groetjes Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Proficiat!

    Moest ik bij de gelukkigen zijn, de onderste armband vind ik de mooiste.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik ben ook sinds kort volger, heb alles bekeken, dus ook door mij is het aantal pageviews omhoog gegaan :)

    Ik wil graag meedoen voor de onderste armband, supermooi is die!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hé meid van harte hoor! dubbelfeest verdient een hoera, hoera! Ik doe graag mee. Mijn voorkeur gaat uit naar de paarse of de onderste...
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super gefeliciteerd!
    Ik doe graag mee voor zo'n leuk pakketje...
    De groen/blauwe of de paarse heeft mijn voorkeur

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super! Allereerst wil ik je feliciteren met je volgers. Dat er nog vele volger mogen volgen!
    Daarnaast wil ik ook heel erg graag mee doen met je give away! Vooral omdat ik zelf ook graag sieraden maak (zie op mijn blog). Dit heb ik nog nooit geprobeerd. Graag doe ik dan mee voor de paarste kleur.

    Liefs, Melanie
    ma-de-by-me.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. doe graag mee leuk enne ik ga voor de blauwe, spannend.

    gr Stina

    o ja ik volg je al.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi!!!! Ik vind vooral de bruine en de blauwe mooi. En ik vind het altijd leuk om je blog te lezen. Ik zet een linkje op m'n blog :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hey lieve Karin, je hebt ook een erg leuke blog hoor!

    Ik doe graag mee om kans te maken op zo'n armbandje en ik kies voor blauw. Op naar de volgende mijlpaal ;)

    Groetjes Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. hé ! tof ! ik ga voor de derde ! al durf ik niet beloven dat ik er dan ook juist die armband mee zou maken ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuk zeg, gefeliciteerd! Heb je het fijn gehad?
    Hartelijks

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Graag wil ik meedoen. Die armbandjes zijn zo leuk. De bovenste twee vind ik de leukste. Daar wil ik graag een kansje wagen. Dankjewel.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gefeliciteerd met 100 volgers, ik ben er één van! Ik wil heel graag meedoen, en paars is een van mijn lievelingskleuren dus daar ga ik voor. ✗✗✗ Essie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik vind je armbandjes superknap gemaakt !

    Maar ik verzuip nu al in de kraaltjes, dus ik vind dat zo'n leuk pakketje moet gaan naar iemand die een goede start wil maken met deze leuke hobby ;-) dus ik doe niet mee.

    Maar ik kom je eigelijk gewoon proficiat wensen met je 100 volgers én met je pageviews !!

    We lezen en bekijken héél graag al je moois dus doe zo verder ! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Fijn dat je het even vraagt! Ja hoor, prima!
    Hartelijks

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Superleuk, hé, dat bloggen!!!! Ik ga voor de blauw met groen en witte pareltjes ;-)
    Ik zal ook een linkje zetten...
    http://lekkerbekkenmaar.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Gefeliciteerd!
    Ik doe graag mee, de bruine vind ik erg mooi al is het moeilijk kiezen hoor!
    Ik zal een linkje op mijn blog zetten.
    Groet!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hallo Karin

    Wat super zeg om te lezen dat vele mensen met mij jouw blog leuk vinden om te lezen en te bekijken.
    Ik doe graag mee met je give-away. En om eerlijk te zijn kan ik niet kiezen tussen de blauwe en paarse. Ik vind ze allebei erg leuk.

    Kom je ook eens een kijkje nemen op mijn blog? Ik zal een foto en link plaatsen.

    Groetjes Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Lieve Karin,
    Volger ben ik al van je mooie blog, maar als ik dat niet was dan zou ik het meteen worden. Niet om het armbandje (ook al wil ik heel graag die blauwe ;-)), maar omdat je het zo fijn beschrijft.
    Lieve groetjes,
    Kaatje Catootje

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Vandaag je blog ontdekt, superleuk! En natuurlijk doe ik graag me voor zo'n armbandje, ik hou van paars paars paars!
    Groetjes, Sacha (maarnietvangrijs.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Leuke kleurtjes!! ik doe graag mee!
    Elinemien.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi, gefeliciteerd met je 100 volgers (+6 alweer)!! Ik doe graag mee met je give-away. De blauwe armband vind ik het mooist.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Gefeliciteerd met je aantal volgers. Inmiddels ben je er alweer aardig overheen. Leuk dat je ook met mijn Give Away meedoet. Hele leuke blog heb je en was je nog niet eerder tegengekomen. Zo zie je maar, elke keer ontdek je weer niewe bloggers.
    Graag doe ik dus mee en dat blauwe armbandje vind ik wel erg leuk maar dat bruine ook. Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Gefeliciteerd met het aantal volgers! ik doe graag mee met je give away, voor de blauwe :)
    Ben benieuwd!
    Groetjes, Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  32. zo mooi! wij doen heel graag mee! De blauwe vind ik prachtig;
    Ik zet ook een linkje op ons blogje bij de give-aways.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  33. gave armbanden, mooi gemaakt. ik wil graag een kansje maken op 1 van deze armbanden. de kleur maakt me niet uit, vind ze alle 3 gaaf.

    groetjes Willi

    BeantwoordenVerwijderen
  34. 100 volgers en ook veel reakties op je give-away. Gefeliciteerd daarmee!
    Ik ding ook graag mee. Het blauwe armbandje vind ik het mooiste.
    Groetjes van Corien.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Van harte met de inmiddels al ruim meer dan 100 volgers! Ook ik ben je gaan volgen en ik zou graag meedoen met je give-away. Ik ben fan van de blauwe, maar ook de onderste is erg mooi!

    Liefs,
    Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Van harte gefeliciteerd met meer dan 100 volgers. Ik heb me dan ook maar ineens ook aangemeld, hihi.
    Groen en blauw zijn mijn lievelingskleuren, maar de onderste vind ik ook geweldig. Nog veel succes en liefs van Zohra

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Hallo,

    Via moois van me kwam ik op jouw blog terecht. Complimenten hoor, het ziet er erg gezellig uit! Ik heb mezelf meteen aangemeld als volger.

    Ik doe graag mee met je give away, het paarse setje vind ik het mooist. Ik zal ook even een linkje op mijn blog (www.hipenhaak.blogspot.com) plaatsen.

    Fijne zondag nog!

    Groetjes,
    Renske

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Bedankt voor de goede uitleg. Ik was helemaal geinspireerd en heb samen met de kids ook een mooie armband gemaakt. Ik had alleen hele kleine kraaltjes, maar als je die per twee mee-haakt, dan krijg je ook een heel leuk resultaat.

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin 4

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...