vrijdag 6 mei 2011

Gehaakt rokje (door Sietske)

Mijn vriendin Sietske is ook helemaal in de haak....;)
Deze week stuurde ze mij foto's van een rokje dat ze had gehaakt voor haar jongste dochter Rijanne.
Het rokje is zo leuk geworden,dat ik het even op mijn blog moet plaatsen (wel met toestemming hoor!)

 Rijanne straalt, ze is er erg blij mee (en terecht). Leuk zo met die legging.

Gehaakte grannies in mooie kleurtjes en een rand met striksluiting erboven.
Detail van de aangehaakte rand:
Twee toeren met vasten, daarna een toer met stokjes, volgende toer 3 gewone stokjes en de 4e in de onderliggende toer insteken.
Ik vind het een prachtig effect. 

Sietske is nu alweer druk bezig met een tas. Tijd voor een eigen blog Sietske! Leuk joh!

Karin

6 opmerkingen:

LinkWithin 4

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...