maandag 7 mei 2012

Zomerstoeltjes

Gisteren even wat frisse hoesjes gemaakt, vandaag meteen genieten.


nieuw hoesje om een bestaand retro rotan kussentje

deze had ik al

een tuinstoelkussen met een nieuwe hoes past precies op het bankje

Lekker fleurige (Ikea) stofjes voor op het ochtendterrasje.
Kopje koffie erbij en even genieten van het zonnetje.

Renske maakte gisteren haar eerste naaiprojectjes: twee hoofdkussentjes voor de poezen, ter ere van Dorus' eerste verjaardag.

Nora begrijpt het nog niet helemaal

Maar Dorus maakt er dankbaar gebruik van :)
Karin

11 opmerkingen:

  1. oh lekker vrolijk !
    Dat oranje stofje had ik in m'n handen bij de Ikea maar er stonden al wat dames te wachten om te knippen en manlief had geen geduld... zucht. Toch maar eens alleen daar heen, kan ik rustig snuffelen, ik wil sierkussens maken voor m'n nieuwe loungeset :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een vrolijke stofjes, leuk gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vrolijke boel daar, leuk hoor en nu wachten op ECHT lente/zomer weer. Ik hoop dat je heel veel van je nieuwe kussentjes gebruik zult maken en de poezenkussentjes zijn ook zo gaaf ;)
    Groetjes, Truus.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Met deze vrolijke kleuren kan de lente beginnen!
    Goed zo Renske, jong geleerd is oud gedaan en je hebt twee dankbare poezen!
    Groetjes van TT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat gezellig daar bij jou, leuk die fleurige stofjes en die poezenkussentjes, geweldig idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een vrolijke Ikea-zit! En die poezen-kussentjes, die zijn echt leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat staat lekker zomers die fleurige kussentjes.
    En die schattige poezebeesten wat een droppies!

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gezellig samen met je dochters leuke dingen maken...
    En Ikea is bij mij ook favoriet wb stofjes.
    Vind je blog ook mooi, ik ga je volgen hoor!
    Groetjes Ymie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijk fleurig geworden, leuk hoor,
    groetjes hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. There is a chance you're qualified to receive a $250 Ikea Gift Card.

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin 4

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...