vrijdag 28 januari 2011

Knuffeltje

Plotseling worden er overal om mij heen baby's geboren.(nou ja, plotseling...) En dat is natuurlijk een buitenkansje voor mij. Want baby's houden van knuffels! 

Van de bieb had ik het boekje "Lieve diertjes zelf haken" van Ana Paula Rimoli gehaald. Wat een leuke diertjes staan daar in en wat gemakkelijk om te maken. Toegegeven, af en toe is het een beetje gefriemel, maar de resultaten zijn hartverwarmend.

Een klein beertje mag nog even bij ons blijven.













         Het boek gebruikt vilt voor het snuitje, maar dat had ik  niet, dus ik heb het snuitje ook gehaakt. Een paar kleine zwarte knoopjes voor de oogjes...


                                                                                                     
Naast beertjes staan er ook pinguïns , leeuwtjes, aapjes, peertjes (!), cupcakes en nog veel meer in het boek. Echt leuk!


4 opmerkingen:

  1. Wat een verschrikkelijk lief ding! Ik had van de week ook even weer een heel klein lief babietje vast. Het blijft geweldig!
    Hartelijks,
    Makkie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hé ! ik heb identiek dezelfde rieten stoeltjes als die bovenste van jou ! 2 heb ik er, lang geleden eens tweedehands gekregen van iemand om me te bedanken. Ze zien er alleen niet zo goed meer uit als de jouwe : ik moet precies mijn poten eens schilderen.
    Ik gebruik ze graag en ze zijn handig omdat je ze kan stapelen. En mijn eerstvolgende groot project nadat mijn trui af is... worden grannykussentjes voor die zeteltjes : ik heb hgt garen al een tijdje klaarliggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oei, mijn reactie verschijnt onder de verkeerde post... Maar je begrijpt wel over wat ik het heb zeker ?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. op deze post staat een foto waar je ze een stukje kan zien : http://mooisvanme.blogspot.com/2010/07/bjizettafeltje-magriet.html

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin 4

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...